Taki przetarg miał odbyć się na obsługę niektórych linii zelektryfikowanych na terenie naszego województwa. Miał, ale się nie odbył. Marszałek województwa, który jest w myśl prawa organizatorem tego typu przejazdów - postanowił część przewozów, które obsługiwała spółka Arriva (prawo to wygrała w przetargu na dwa lata) przekazać Przewozom Regionalnym (połowę udziałów w PR mają marszałkowie województw).
Przypomina to jako żywo sytuację rywalizacji między bydgoskim PKS a Kujawsko-Pomorskim Transportem Samochodowym, spółką samorządową - też miałaby obsługiwać nowe linie, które zamierza uruchomić marszałek.
PRZECZYTAJ:Arriva wygrywa w sądzie z marszałkiem
W każdym przypadku to faworyzowanie własnych spółek poprzez powierzenie zadań przewozowych odbywa się kosztem pracowników firm walczących o zlecenia na wolnym rynku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Przyglądamy się odmienionej Viki Gabor. Pytają 16-latkę o nowy kolczyk
- Odwiedziliśmy miejsce, w którym mieszkał Stanisław Mikulski. Żył w takich warunkach
- Loska pochłania lody na środku ulicy. Zero litości dla słodkiego rożka [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel już wie, że nie wygra "TzG"?! Wiemy, na kogo stawia stacja